२९ पशुपत
RATNAMANDONGOL
पाण्डवहरुको जंगलमा
बस्ने शुरु भएको बेला भीम र द्रौपदीले बेला बखत युधिष्ठिर सित गन ठन गर्ने गर्दथ्यो
। तिनीहरुले प्रतिपाद गर्दथ्यो कि धार्मिक जोश मात्र क्षत्रियहरुलाई योग्य
हुन्थ्यो र, नाजुक र अनादर कुरामा सहेर बस्नु उचित थिएन ।
तिनीहरुले ठुला ठुला पुरुषहरुको उपमा दिए । बाद बिबादमा पुष्ट्याँई गर्न जोश पूर्ण
बहस गरेका थिए । युधिष्ठिरले धृढ भएर जवाफ दिने गर्दथे । कि, आफुले गरेको
प्रतिज्ञामा रहनु पर्दथ्यो र सहनु सबै भन्दा ठूलो धर्म थियो । भीमचाहिँ
दुर्योधनमाथि तुरुन्तै हमला गरी राज्य फिर्ता गर्ने जोशमा थिए । उनले जंगलमा काथर
भएर बसीरहनु योद्धाहरुको लागी अयोग्य भन्ने सम्झन्थे । भीमले युधिष्ठिरलाई भने –“तपाईँ
बेदका मन्त्रहरु पढिरहनेहरुले जस्तै बोल्नु हुन्छ । मंत्रको अर्थ नबुझेता पनि
शब्दहरुको आवाजमा सन्तोष मानेर बसेकाहरु जस्तै । तपाईँको बुद्धि नै खलबलि सकेको छ
। तपाईँ क्षत्रिय भएर जन्मेर पनि क्षत्रिय हुँ भनेर बिचार गर्नु हुन्न । क्षत्रिय
ब्यबहार पनि गर्नु हुन्न । तपाईँ स्वभबत: लाचार हुनु भएको छ । क्षत्रिय सित दह्रो
र साहसिलो कार्य हुन्छ भन्ने शास्त्रमा लेखिएका कुरामा पनि बिश्वास गर्नु हुन्न । (#॥क्षत्रियहरु
भए पो॥)। हामीहरुले धृतराष्ठ्रका छोराहरुलाई मन परि गर्न दिन हुँदैन (#॥कसैलाई पनि
गर्न दिन हुँदैन, तिमीहरुले जुवामा किन ग-यौ त ?॥) । धोके बाज शत्रुहरुलाई पराजित
नगर्ने क्षत्रियहरुको जन्म धिक्कार छ । मेरो राय यहि हो, यदि धोकेबाज शत्रुहरुलाई
मारेकोबाट हामी नरक जाने हो भने पनि मेरो लागि त्यस्तो नरक स्वर्ग तुल्य छ ।
सहनशिलताले हामीलाई आगोले भन्दा पनि बढी जलाएको छ । । यसले अर्जुन र मलाई निद्रा
नलाग।ने गरी रात दिन पोलि रहेको छ । यी दुष्टहरुले छलकपट गरी हाम्रो राज्य खोसेर
सुखभोग गरी रहेका छन् । (#जुवा खेलेर जित्न पाएको भए त
तिमीहरु ले नि ?........॥)। हामी चाहिँ ह्वाँ गरी मुख बाएर बसेका अजिँगर जस्तै
लाटो भएर बसेका छौँ । हामीले चाहिँ गरेको प्रतिज्ञा मानेर बस्नु पर्छ भनि तपाईँ
भन्नु हुन्छ । बिश्व प्रख्यात अर्जुन कसरी गुप्तवास बस्न सक्ने ? हिमालय पर्वत एक
मुठी घाँसमा लुकेर बस्न सक्ला ? सिँह समानका अर्जुन, नकुल र सहदेव कसरी लुकेर बस्न
सक्ने ? प्रसिद्ध द्रौपदी अरुहरुले थाहा नपाउने गरी कसरी हिँडडुल गर्न सक्ने ? यदि
हामीले यो असंभव कार्य गरेता पनि धृतराष्ट्रका छोराहरुले गुप्तचरहरु मार्फत पत्ता
लगाई हाल्ने छन् । र, अनि हाम्रो प्रतिज्ञा पूरा गर्न नसकेर हामीलाई फेरी तेह्र
बर्षको लागि धपाउने मात्र हुने छ । यो केही न केहीको प्रतिज्ञा, प्रतिज्ञा नै होइन
भनि मैले भनेको कुरालाई शास्त्रले पनि पुष्ट्याईँ गरेको छ । थाकिएको बयललाई
फ्याँकिएको एक मूठी घाँसले प्रसस्त गरे जस्तै गरेको प्रतिज्ञा भंग गरेर पापको मोचन
हुने छ । तपाईँले हाम्रा शत्रुहरुलाई तुरुन्तै मार्ने निर्णय गर्नु पर्छ । कर्मलाई
पूरा गर्नु भन्दा ठूलो कार्य अरु केही छैन । आफ्नो बिचार पोख्न भीम कहिल्यै थाकेन
। द्रौपदी पनि दुर्योधन, कर्ण र दुशासनबाट भएको बेइज्जतिको कुरा गर्ने गर्दथिइन ।
युधिष्ठिरलाई स्मरण गराउने शास्त्रका प्रमाणहरु बताउने गर्दथिइन । कहिले काहिँ
युधिष्ठिरले राजनितिको प्रचलित आहान भनेर जवाफ दिने र त्यस बिपक्षि दलमा भएका बल बारे
बताउने गर्दथे । उनले भन्ने गर्दथ्यो –“हाम्रा
शत्रुहरुका साथमा भूरिश्रवास, भीष्म, द्रोण, कर्ण र अस्वत्थामा जस्ता बीरहरु छन् ।
दुर्योधन र उनका भाईहरु युद्ध कलामा पूर्ण सिपालु छन् । उनिहरुको अधिनमा रहेका
धेरै राजकुमारहरु र बरिष्ठ राजाहरु अहिले उनिहरुकै पक्षमा छन् । भीष्म र द्रोणले
दुर्योधनको चरित्रलाई वास्तवमा मनपराउँदैनन् तर उनलाई नछोडि युद्ध क्षेत्रमा उनको
पक्षमा ज्यान फाल्न पनि तयार हुने छन् । कर्ण एउटा बीर पुरुष र निपुर्ण लडाकु हो र
सबै किसिमका शस्त्रहरु चलाउन राम्ररी जानेका छन् । युद्धको बारे भविष्य बाणी गर्न
सकिने होइन र बिजय हासिल हुने कुरा निश्चित छैन । हतार गर्नु केही फायदा छैन ।”
युधिष्ठिरले यसरी मुश्किलले नवयुबक पाण्डवहरुको जोशलाई थाम्न प्रबन्ध गर्न सफल
भएका थिए । पछिबाट ब्यासले भने जस्तै
देबताहरुबाट नयाँ नयाँ शस्त्रहरु पाउने उद्देश्यले तपस्या गर्न अर्जुन हिमालय
पर्वत तिर गए । अर्जुन भाइहरु सित बिदा लिइ पान्चाली संग बिदा लिन गए । तिनले
भनिन् –“ओ धनन्जय ! तिम्रो कार्य सफल होस् । तिमी जन्मदा कुन्ती देबीले आशा लिई
चिताएको सबै कुरा भगवानले तिमीलाई पु-याउन् । हामीहरु सबैको सुख, प्राण, इज्जत तथा
भाग्य समृध्दि सबै कुरा तिम्रो भरोसामा छ । नयाँ शस्त्रहरु पाए पछि फर्कि आउनु ।”
यसरी पान्चालीले उनलाई मंगलमय वचन दिएर पठाईन् । यो कुरा स्मरण गर्न योग्य छ – “तिमी जन्मेको
बेला कुन्ती देबीले चिताएको/आशा गरेको सब थोक भगवानले तिमीलाई पु-याउने छ ।” यी
शब्दहरु द्रौपदीले स्वास्नीको रुपमा भनेकी भए पनि वास्तवमा अर्जुनलाई आमाको
आशिर्वाद भनेर आमाको सम्झना गराएकी थिइन् । (#॥नत्र अर्जुन जन्मेको बेलाको कुरा
द्रौपदीलाई कसरी थाहा हुनु र !॥)। अर्जुन घना जंगल भइ गएर इन्द्रकाली भन्ने
पर्वतमा पुगे र त्यहाँ एउटा बृद्ध ब्राह्मण सित उनको भेट भयो । त्यस योगिले
मुसुक्क हाँसी अर्जुनलाइ माया गरी भने –“बाबु, तिमीले कवच लगाएका छौ र अस्त्रहरु
बोकेका छौ । तिमी को हौ ? यहाँ अस्त्रहरुको केही काम छैन । रीस राग त्याग गरेका
सन्त मुनिहरु बसेको ठाउँमा क्षत्रिय पोशाक पहिरेका तिमीले के खोजेको ?” त्यो देब
राज इन्द्र थियो । उनि आफ्ना छोरालाई भेटेर आनन्द लिन आएका थिए । अर्जुनले आफ्ना
पितालाई ढोग गरे अनि भने –“मलाई शस्त्रहरु चाहिएको छ, शस्त्रहरु दिनुस् ।”
इन्द्रले भने – “ओ धनन्जय, शस्त्रहरुको के काम ? सुखानन्द माग, अथवा सुख भोगको
लागि स्वर्ग जाने माग ।” अर्जुनले जवाफ दिए – “ देवराज, मलाई स्वर्गको सुख भोग
चाहिएको छैन । म पाञ्चाली र मेरा दाजुभाइहरुलाई जंगलमा छाडेर यहाँ आएको छु । मलाई
केवल शस्त्रहरु मात्र चाहिएको छ ।” शहस्र नयनीले भने –“यदि तिमीले त्रिनेत्री
भगवान शिबको दर्शन पाएर उनको कृपा पायौ भने तिमीले दिब्य अस्त्रहरु प्राप्त गर्न
सक्ने छौ । शिबको तपस्या गर ।” यति भनेर इन्द्र अन्तर्ध्यान भए । त्यस पछि अर्जुन
हिमालय पर्बतमा गएर शिबको कृपा पाउन तपस्या गर्न थाले । शिब एउटा शिकारीको भेष गरी
आफ्नी पत्नी उमा देबीलाई साथ लिएर शिकार खेल्न जंगल पसेका थिए । (#॥हिमालमा जंगल
?? वाहियात !॥)। एउटा बनेलले अर्जुनलाई झम्टिन आई पुग्यो, शिकार द्रुतगती र
प्रचण्डको भएता पनि त्यस बेला शिकारी भएका शिबले आफ्ना पिनाकी धनुषबाट त्यस
बनेललाई बाण हानेकै बेला अर्जुनले पनि गान्दिव धनुषबाट बाण हानेका थिए । अर्जुनले
ठूलो स्वर गरेर कराए –“ तिमी को हौ ? स्वास्नी समेत लिई किन घुमी रहेको ? मैले
ताकी सकेको शिकारलाई कसरी तिमीले बाण हान्न आँट गर्न सकेको ?” शिकारीले अपमान गरे
जस्तै गरेर जवाफ दिए – “यो शिकारले भरी पूर्ण भएको जंगल यसमा बस्ने हामीहरुको हो ।
तिमी वनवासी जस्तो खस्रो देखिँदैनौ, तिम्रो शरीर र लवाईले कोमल सोखिन्दारको जीवन
भएको संकेत गर्छ । तिमी यहाँ के गरी बसेको भनि मैले पो सोध्नु पर्ने ।” उनले यो
पनि भने कि त्यस बनेललाई मारेको बाण उनको थियो, अर्जुनको होइन । त्यसो होइन जस्तो
लाग्छ भने युद्ध गर्न स्वागत गरे । अर्जुनलाई चित्त बुझेन, उफ्रेर शिब माथि सर्पको
बाण बर्षाउन थाले । ती बाणहरुले त्यस शिकारी माथि केहि पनि असर नगरी पहाडको
टुप्पोबाट हुरिले फर्काएको बर्षात जस्तै केहि चोटपटक नगरी अचम्म लाग्ने गरी फर्केर
आए । आफुसित अर्को बाण नभए पछि उनले शिब माथि धनुषले हिर्काउन थाले । तर शिकारीले
केहि पर्बाह नगरी अर्जुनको हातबाट त्यो धनुष सजिलै सित खोसेर लियो । र, शिकारी ठूलो स्वरले हाँस्न
लागे । जंगलका एउटा मामुलि शिकारी जस्ता देखिएका ब्यक्तिले सजिलै सित सबै तोडेर
निशस्त्र पारिएका अर्जुन ताजुब भए तर कति पनि नडराई तरबार झिकि लडाईलाई जारी राखे
। त्यस तरबार फलाम भन्दा कडा शिकारीको
शरीरमा लागेर टुक्रा टुक्रा भए । अब त्यो भयंकर अनभिज्ञ ब्यक्ति सित कुस्ति लड्नु
बाहेक अरु केही उपाय भएन । तर यसमा पनि अर्जुन उनको बरा बरी भएन । त्यस शिकारीले
उनलाई फलाम समानको पञ्जाले यसरी अँठ।याई समात्यो कि अर्जुनको केही चलेन । थाकेर
केहि नलागे पछि अर्जुनले दैव पुकारेर शिबको ध्यान गरे । उनले यसो गरेको बेला उत्निखेर
नै त्रसित मनमा ज्योति प्रकाशमान भयो र तुरुन्तै उनले थाहा पाए कि शिकारीको भेषमा
स्वयं शिबजी आउनु भएको थियो । उनि भगवानको पाउमा परे । पछुतो र आदरको स्वरमा उनले माफी मागे । “म तिमीलाई माफी दिन्छु” - शिबजीले हाँसी हाँसी भने । उनिबाट खोसेर लिएको
गान्धिव धनुष र अरु शस्त्रहरु पनि अर्जुनलाई फिर्ता दिनु भयो । पशुपत भन्ने अपूर्व
शस्त्र पनि फिर्ता दिनु भयो । त्यस असमानको लडन्तमा छिन्न भिन्न भएको अर्जुनको
शरीर त्रिनेत्र शिबको स्पर्सले पूर्ण रुपमा तयार भयो । पहिलेको भन्दा सय गुणा बढी
बलवान र उज्वल भए । “स्वर्गमा गएर तिम्रा पिता इन्द्रलाई सनमान गर” भनेर शिवजी
अस्ताएको सूर्य जस्तै नदेखिने हुनु भयो । अर्जुन हर्षले उत्तेजित भई कराउन थाले –“मैले
साँचै नै मुखा मुख भगवानलाई देखे छु, दिब्य स्पर्शले भाग्यमानी भएको छु । प्रभुको
कृपा भए पछि अब मलाई के चाहिन्छ र ?” सोही बेला इन्द्रको रथ लिएर सारथि आई पुगे र
अर्जुनलाई देबलोकमा लिएर गए ।
क्रमश:
३० दुख भनेको कुनै नौलो कुरा होइन
mahabharatinnepali.blogspot.com
RATNAMANDONGOL
No comments:
Post a Comment